lunes, 28 de abril de 2014

Autor: Isabel Cobo





Autor: Isabel Cobo


En mi calle no hay castillos,
ni príncipes ni princesas.

En mi calle ya no hay lobos,
ni hadas malas ni hadas buenas.

No hay un bosque cerca,
ni tres osos ni tres reinas.

Ni tampoco vive un ogro,
ni siquiera una hechicera.

Menos mal que tengo cuentos 
guardados en la cabeza,
y cuando los quiero los llamo
y vienen hasta mi puerta.




Isabel Cobo Reinoso, una madrilenya de quaranta-cinc anys, Llicenciada en Filosofia i Ciències de l'Educació, mare de quatre fills i Pedagoga a la Comunitat de Madrid, és la guanyadora del I Premi de Poesia Infantil 'Lluna d'Aire' per la seva col · lecció de poemes Versos per estar guapo. Compagina el seu treball i les seves tasques de mare amb cursos en tallers d'escriptura, als que freqüenta des de fa anys.
    

Per saber més sobre el llibre "Versos para estar guapo"

No hay comentarios:

Publicar un comentario